تنهایی... .دوستت دارم.


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من بهترین وبلاگ خوش آمدید. این وبلاگ تاسیس شده است تا تمامی نیاز های شما را در دنیای اینترنت بر طرف کند. سعی کنید هر روز به بهترین وبلاگ سر بزنید زیرا مطالب این وبلاگ روزانه آپدیت میشود.شما میتوانید نظرات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.با تشکر نویسنده بهترین وبلاگ خاک زیر پای همه شما سید علی.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین وبلاگ و آدرس thebestweblog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 379
:: کل نظرات : 6

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 104
:: بازدید سال : 1000
:: بازدید کلی : 21127

RSS

Powered By
loxblog.Com

بهترین وبلاگ در جهان THE BEST WEBLOG

تنهایی... .دوستت دارم.
14 تير 1393 ساعت 9:9 | بازدید : 235 | نوشته ‌شده به دست سید علی | ( نظرات )


گاهی باید متنفر بود;

به فکرِ انتقام بود;

نگذشت ... نبخشید !!

همیشه دوستت دارم کار ساز نیست...

گاهی باید فریاد زد;

ناسزا گفت ... قهر کرد!!

گاهی باید همان باشی

که هیچ کس تابِ تحملت را ندارد...

که بتوانی فقط در خلوتِ خود بمانی !!

شاید اینگونه درد کمتری بکشی ....!!!!





تنهایی شاید احساس اون تک ستاره ی درخشان تو آسمونه

 که نزدیک به ماهه و مهتاب نمیذاره کسی چشمش اون رو ببینه!

تنهایی شاید احساس ماه باشه که به خاطرمهتاب

 نمیتونه تک ستاره ی درخشان کنارش رو ببینه!





تنهایی شاید احساس خورشید باشه

که به جز ابر که اون هم دشمنشه همدمی نداره!

تنهایی شاید احساس آسمون باشه

که فقط شاهد رفت و آمد ماه و خورشید و ستاره است

و فقط به این فکره که آیا زمانی خواهد رسید که دیگران شاهد رفتنش باشند!





تنهایی شاید احساس من باشه 

که نه آسمونم ونه خورشیدونه ماه و نه ستاره،تنها کسی هستم که آرزو دارم

 شبی بیاد که بدونم،آره فقط بدونم در این بیداری انتظار چه کسی رو میکشم!!!


میـدونی بن بسـتــــــ| زنـدگی کـجـاست ؟؟؟

جــایــی کـه ...

نـه حـــق خــواسـتن داری

نـه تــوانــایـی فـــرامــوش کـــردن...


******************

خیلی وقته دلم میخواد بگم دوستت دارم،بگم دوستت دارم،بگم دوستت دارم


از توی چشمای من بخون که من تو رو دارم،فقط تو رو دارم،بی تو کم میارم


نبینم غم و اشک توی چشمات،نبینم داره میلرزه دستات،نبینم ترس توی نفسهات


ببیـــــــــــــــــــــــــــــن دوستت دارم


منم مثل تو با خودم تنهام،منم خسته از تموم دنیام،منم سخت میگذره همه شب هام


ببیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن دوستت دارم،ببین دوستت دارم


دوس دارم،من اون چشمای قشنگ ت رو

دارم واست میخونم این آهنگ تو

هرچی میخواهی بگو از دل تنگ تو

بیا به هم بگیم دوستت دارم


...آره دوســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دااااااااااااارم...



***************




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: